Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

söndag 19 juli 2009

Stockholms helg

De sista dagarna på semestern tillbringade jag i vår vakra huvudstad. Fredag kväll var jag hemma hos kusinerna, vi spelade som vanligt en del spel. Jag fick storstryk i bånde calcasone och rickochet. Men van en "ärorik" seger i pignvinspelet.

Lördagen var jag först inne på stan sen var jag ute med Karolina. Vi gick till några av serveringarna/bryggorna vid norrmälarstrand. Mycket trevligt att sitta ute vid vattnet en sommar dag.

Jag gick också på köpte en del klätterprylar bla en rygga och en kritpåse. Kritpåsen var mest för att den var lite snygg och den jag har är så tråkig. Men den var bra också. Lättare att få tag i kritan i den.

Inga kommentarer: