Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 10 juli 2009

En kall kväll på Skulefestivalen

På lördagkvällen den 3 juli åkte jag upp till Carolina i skule för att gå på Skulefestivalen. Det var kallt kallt kallt. För att inte frysa gick vi och hämtade våra sovsäckar så att vi skulle hålla värmen. MEn det var en trevlig kväll, med Sirkus Alfon som bästa nummre men även lite nostalgi i form av Nordman. Det är då man mins tillbaka till sommaren för 15 år sedan när Vandraren var poppulär och badet hemma i Svedala fylldes med fans till den då nya duon som blandade pop med folkmusik.

Inga kommentarer: