Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

söndag 22 februari 2009

Skule i dimma

I går kom Kathrine och Conny på besök från Skåne. Jag hämtade dom nere i Sundsvall och efter ett besök på Vått&Tårrt och Naturkompaniet gick vi och fikade på Barista. På kvällen kom Carolina hem och till mig och vi åt en god middag tillsammans.

Idag var planen att åka lite utför. Vi bestämde oss för att åka till Skuleberget och åka i deras backe. Det var relativt bra före men tyvärr var det snöväder och dimma hela dagen. Stackars Conny som inte varit på toppen tidigare fick nöja sig med att se på den fina utsikten på vykort. Lite trist men man kan ju inte ha tur jämt, vi hade i alla fall en mycket trevlig dag i backen.

Inga kommentarer: