Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 27 februari 2009

Inte bloggat på ett tag men nu blir det uppdatering

Har inte bloggat på hela veckan men det beror på att jag haft besök i veckan. Det var Kathrin och Conny som åkt hela vägen från Skåne för att träffa mig och se lite snö. Första dagen på snö var lite dimmig. Synd för vi var på Skuleberget och utsikten är ju fin när man kan se den.

Jag var ledig i måndags och då passade vi på att ta en teknik tur i spåret vid högslätten. Vi åkte mest fram och tillbaka på en och samma sträcka och hade massor av olika teknikövningar. Det var bra att få lite tips. Det är jag tacksam för Kathrine. På kvällen åkte vi till klättring i Mjällom kul att visa klätterhallen. Men kroppen och huvudet var inte helt med efter skidpasset på dagen.

I tisdags jobbade jag igen, på kvällen var vi ute och käkade thaj och sen gick vi hem och spelade spel. Ett av spelen som jag fick i julklapp. Det var ett kul men ganska komplicerat spel innan man kom in i det.

Inga kommentarer: