Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

lördag 14 februari 2009

10 km utan fall

Idag fick jag så äntligen skriva den rubrik som jag författade för några veckor sedan. Rubriken syftar till att jag varit ute i spåren och hållt mig på benen hela tiden. Det har varit fantastiskt vinter väder länge nu. Men det har varit lite kallt och jag har varit lite trött så det har inte blivit någon skidåkning. Men idag var det dax för en tur igen. Tyvärr var spåren lite si och så. Dom var ok men inte bra, men det är kanske inte så konstigt för det spårades senast den 9/2. Även om det varit kalt och inte snöat så är det troligen många som varit ute och åkt. Det har ju varit så fint väder.

Inga kommentarer: