Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

söndag 1 juni 2008

Sol och grillfest på gården

På eftermiddagen fångade jag lite sol på gården. Jag satt och läste " Finn din livsuppgift" av Robin Sharma. En en bok som kräver mycket eftertanke och är helt klart läsvärd.

På kvällen hade vi så vår första grillfest på gården. Det var jag, Lenny och Linda från huset och Lindas kompis Sofie. Det var mycket trevligt och gott. Men det var lite kallt när maten var klar så vi åt maten nere hos Lenny och Linda. Efter maten spelade vi TP där Linda med mycket skicklighet men också en del tur med frågorna stod som segrare några timmar senare.

Inga kommentarer: