Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 9 juni 2008

En ny vecka har börjat

En ny vecka har börjat och det fina vädret har nästan ordagrant blåst bort. Det har varit halv storm hela dagen. 19 m/s över Höga Kusten bron i morse. Dagar som idag är jag glad att jag inte behöver korsa Ångermanälven på väg till jobbet. Då finns risken att man blåser av bron eller i alla fall känslan av att man ska göra det. Imorgon ska jag nog ta och prov åka bussen som jag planerade redan i morse. Men valde istället all ligga kvar och sova 30 min till. För ekonomin och miljön är dom 30 min guld värda men det kändes inte så när klockan ringde kl 05:00. Ett nytt försök imorgon.

Kvällen bjuder naturligtvis på bra fotboll Italiten-Holland. Hej Holland

Inga kommentarer: