Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 26 januari 2011

Snart semester

Då var snart första månaden på 2011 gången, lite svårt att förstå att tiden går så fort men det blir väl så när det är mycket att göra. Jag har under dessa veckor dels jobbat ganska mycket men också fått åka en hel del skidor. Jag har varit ute i spåren flera gånger i veckan, och det har blivit några mil. Och idag får jag lida av detta då jag har extremt ont i hela kroppen, men det kan ju beror på att de senaste dagarna åkt knappt 3 mil skidor och kört ett boxpass mot Christer. Samtidigt har vi rivit Christers kök vilket nog också bidrar till att kroppen gör ont, men det kommer att gå över.

Imorgon jobbar jag sista dagen innan semestern, ska bli skönt att vara lite ledig igen. Det är i och för sig inte så länge sedan jag var ledig för att åka skidor men de senaste veckorna har varit mycket att göra på jobbet och hemma så det blir skönt att komma iväg till snö, berg och sol. Dessutom ska vi hem det blir också kul.

Inga kommentarer: