Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 5 januari 2011

Träningsdag 3

Dagen började med att jag vaknade och kände halsont och snuva. Jag kännde av det redan lite igår men då var det inte så farligt och jag var med på alla träningspass ändå. Idag åkte jag bil upp till myren och åkte ett halvt varv sen kände jag att jag det inte gick så bra så jag åkte ner igen. Det var inget roligt träningspass och det var bara att inse av att jag var så trött att jag inte skulle vara med på intervall träningen. Men jag passade på att vara med på Yogan, riktigt kul att prova något jag helt klart vill göra om.

Imorgon väntar det sista träningspasset, men jag får se när jag vaknar om jag ska vara med eller inte. Det beror lite på hur jag mår och vädret förstås.

Men nu är det dax att sova och få nya krafter för att orka skida lite imorgon.


1 kommentar:

irja sa...

God fortsättning på de nya ÅRET och trevligt att du trivs med livet här uppe i NORR med oSS,,, Själv bor jag en bit högre upp, närmare bestämt Piteå.... FÅNGA DAGEN, och nya äventyrer,,,, HA det bäst... KramiZ IA..