Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 10 februari 2011

Sol snö och en underbar pist.

Det börjar att vara några dagar sedan nu som vi kom hem från vår semester, men jag har inte haft tid över för att vara social på bloggen sedan vi kom hem. Om man varit iväg en vecka så har man massor att göra när man kommer hem. I veckan har jag dels varit tur och retur Askersund och nu sitter jag på ett hotell i Umeå. Mycket jobb men det är ju och andra sidan roligt, även om Arlanda inte lockar alltid.

Men nu var det ju semestern jag skulle blogga om. Jag och Chirster åkte söderöver med det tidiga morgonflyget på fredag morgon. På flygplatsen väntade mamma och vi åkte sedan vidare till mormor och morfar för att träffa dom på dagen. Vi åkte sedan in till Tobbe där vi först gick ut och åt middag tillsammans med Tobbe förstås men även Peter och syster Anna och Rikard hängde med, trevligt att få träffa dom också. Efter maten var det ilfart till Tobbe för att dom andra inte skulle behöva stå ute och vänta på oss. Sen väntade en natt i bilen, för att vakna på flygplatsen i München bara för att se att Micke skulle landa först kl 16:00 det var bara att sätta sig i bilen igen och åka vidare, men vilken bilkö.... Väl framme hade vi fått kontakt med Mr Rosen som nu var på väg från ett Kairo i kaos, tur att vi fick hem honom.

Men sen väntade några underbara dagar i backen vi hade bra väder med strålande sol alla dagar utom en då det var lite dis. Vi fick med andra ord gott om utförsåkning, sol och goda vänner . Något jag tror att vi alla behövde. En vecka som gick allt för snabbt men så är det när man har roligt.

Inga kommentarer: