Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 29 oktober 2010

Tiden rusar fram

Då var det helg igen, just nu känns det som att veckan har 2 dagar måndag och fredag. Veckorna rusar iväg och jag förstår inte att vi snart är inne i november. Det som för tillfället står som fokus hemma på min gata är förstås renovering. Nu har jag börjat i 3 rum vilket inte är optimalt men det råkade bli så för att färdigställa inför ikea turen i helgen. Men när jag får mina garderober på plats så kommer jag för det första att kunna göra klart i sovrummet så att det blir helt klart där, det kommer förutom att ett rum blir klart även innebära att jag kan städa in alla mina grejer som bör ha en plats på en hylla i en garderob. Det kommer med andra ord då bli mycket lättar att leva i renoverings kaoset.

I helgen blir det alltså en tur till Haparanda och Ikea, men först en trevlig fredagkväll hemma hos Cissi och Martin

Inga kommentarer: