Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 22 februari 2010

Städa vind och packa.

Då var jag igång med packande och rensande. Jag förstår inte var alla grejer kommer ifrån. Har idag varit en runda och slängt grejer och rensat vinden. Nu har jag lite plats där som jag kan använda för att ställa packade kartonger. Nu har jag prylar över allt och jag tror att det får bli en tur till Erikshjälpen i morgon. Och att åka och slänga ytterligare en del prylar. Sen kanske jag kan få packat lite också.

Inga kommentarer: