Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 11 februari 2010

Full fokus på spåren

Vad tiden går fort. Det är nu snart dax att ställa sig på start linjen i halvvasan. Inte vet jag om jag är tränad till det men jag har i alla fall gjort några ärliga försök till att träna upp mig. Mitt liv består till stora delar i detta nu på att mentalt förbereda mig för 45 km i spåren. Det går trögt men som tur är kan jag och Carolina peppa varandra.

Sen sist har det blivit några trevliga mil i spåren. Förra hegen bjöd på sol och bara några få minus grader så det blev en tur på lördagen och en på söndagen. Totalt 2,5 mil. På söndagen han jag också med en tur i Backen men Birgitta och Andreas för att avsluta dagen med ett klätterpass.

I helgen hoppas vi på sol för då kommer Carolina & Pär mf upp och vi ska på skidtur i Skuleskogen.

Inga kommentarer: