Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

tisdag 16 februari 2010

Mot nya äventyr 2.0

Som många av er vet är jag nu på väg mot nya äventyr. Jag uppdaterar därför min blogg till Mot nya äventyr 2.0. Lite nytt innehåll och lite mer inlägg framöver förutom mina äventyr kommer ni också få läsa om hur det är att flytt till en ny stad i norrland.

De nya äventyren betyder ett nytt jobb, en ny gata och en ny stad. Jag kommer snart att röra mig 40 mil norrut till Piteå. Den senaste tiden har precis som ni också vet betytt att jag rest Sverige runt och träffat ett antal företag. Många av dom har varit intressanta men där det klickade var med Wibax ett företag i Piteå.

Fröken kommer med andra ord bli Pitebo. Flyttlasset går första veckan i mars när jag kommit hem från Vasan. Jag har hittat en lägenhet i centrala Piteå, så det kommer att bli en ny gata och en ny stad. En flytt betyder naturligtvis en massa nytt. Nya vänner bekantskaper, det blir som att börja om lite. Men det har jag ju gjort förr så det ska nog gå bra denna gången också. Det kommer i alla fall att bloggas en del om att flytta till en ny stad nu....

Mot nya äventyr 2.0

Inga kommentarer: