Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 24 februari 2010

Flytt städning gör att man hittar saker....

Förutom en massa saker som jag visste att jag hade och hade ganska bra koll på har jag hittat saker som jag var helt säker på att de fanns någon annan stans. Tur var kanske det för annars hade jag nog blivit nervös när jag letat där jag trodde att dom var men har också hittat en del guldklimpar från historien som får mig att minnas. Böcker, foton och småsaker som gör mig glad.

Bland annat har jag hittat Nalle Puhs lilla klokbok. vet inte om detta citatet alltid stämmer men ofta gör det det nog trots allt. " Det bästa är att veta vad man letar efter innan börjar leta efter det"

Inga kommentarer: