Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 9 september 2009

Springnota från Onsdags öl.

Idag är det onsdag och då är det träff på Svenssons. Den andra gången för denna trevliga sammankomst. Denna Gången var det som förra veckan Mange, Per och jag. Men förutom oss anslöt även Anna Anna och Johan med bror samt en kille till från länstyrelsen. Idag var det dessutom fotboll som visades på TV. Humöret var på topp och både mat och öl beställdes in. Vi hoppades på många mål av Zlatan och Co. Men det ända vi fick var ett självmål av en av de röda Malteserna. Trots detta var det en trevlig kväll

Kvällen slutade med att Anna höll på att bli Härnösands mest efterlysta tjej, när hon försökte sig på springnota......

Inga kommentarer: