Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

söndag 13 september 2009

Höstklättring på ringkallen

I helgen åkte vi upp till Ringkallen både lördag och söndag. Vi bestämmde oss för att inte sova kvar uten åkte hem om för att sova hemma. Förutom jag var det Per & Anna och deras kompisar Mattias & Sara. I lördags var även olov med. Det var en trevlig helg med bra klättring. Idag orkade jag inte klättra så mycket så det blev bra 2 gånger på lepra. Båda som första man. ´Det var bra tror jag. Det gick bra första gången även om det känndes lite läskigt. Andra gången gick det riktigt bra. Vi fick i alla fall en fantasik helg, med massor av sol en fantastik höst dag med andra ord.

Inga kommentarer: