Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

onsdag 13 maj 2009

Skam den som ger sig.

Nu har jag inte bloggat på många dagar och till viss del beror det på att jag är nästan internet lös. När jag kom hem i fredags kunde jag inte logga in på internet. Trodde först att det brodde på att det var något fel på nätverket. Så jag ringde till Com Hem för att få veta vad som var fel. Efter att väntat ganska länge på att komma fram så svarade en mycket trevlig kille. Jag fick då veta att det inte var något allmänt fel i mitt område. Så han hjälpte mig att göra alla möjlig felsökngar för att lösa mitt problem. När vi efter ca 1 timme och 30 minuter inte hittat felet bad han mig att testa en annan dator hemma hos mig bara för att vara säker på att det inte var datorn. Jag fick efter många om och men igång min gamdator och visst funkade nätet utan problem, (om man bortser från att dagorn inte är helt allert i sig själv)

Den goda nyhetern var att jag inte är internetlös, den lite mindre goda är att det är något problem med min bärbara dator. Inte så kul.

Inga kommentarer: