Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 8 januari 2010

Iskyla

När termometern visar -25 grader är det glädjande att veta att det åtminstone finns dom som har det kallare. Men man ska inte klaga på kylan det finns ju trots allt saker att glädjas åt även med detta väder. De senaste dagarna har det varit sol vilket gör att det trots allt är skönt och uppfriskande att vara ute. Sol blå himmel och massor av gnistrande snö, kan vintern bli bättre?

Igår var det vila hela dagen efter veckans tuffa träning. Men jag lärde mig massor även om det känndes som knivar i kroppen vissa pass är jag oförskämt pigg idag. Var ute och körde ca 4 km idag, plus lite teknik övningar. Hade dock lite kalla vantar så jag var inte ute så länge. Imorgon skall vi ut på en lite längre tur, Carolina & Pär och jag.

Inga kommentarer: