Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

torsdag 17 december 2009

Årets sista After Work (eller vad man ska säga)

Idag vaknade jag till ett enormt snöfall och därför trodde jag att det var en normal vinterdag med någon minus dag. Men så man kan bedra sig det var ju helt klart myggfritt om man använder ett sätt för att säga att det är JÄTTEKALLT. (ca -15) enligt temperaturmätaren. Men eftersom jag inte kollade temperaturen innan jag begick mig ut så han jag tappa värmen i kroppen bara på de få meter jag har till bilen.

Var i Övik idag på intervju, efteråt åt som vanligt lunch på den indiska restaurangen men idag var det inte så bra utbud som det brukar vara tyvärr. Börjar bli en god vana att besöka den efter denna typ av möten. Får hoppas att resultatet efter denna blir något bättre denna gången. Om det inte blir Kalix förstås, man kan ju aldrig veta vad som står bakom nästa gathörn.

Kvällen spenderades men en trevlig middag i goda vänners lag på en nygammal restaurang här i stan. Åt mycket gott lam och drack öl till. Vi tog årets sista onsdagsöl men på en torsdag och med middag till Carolina, Per & Maria, Mange, Pekka och jag. Mycket trevligt och roligt tack för en trevlig kväll kära vänner.

Inga kommentarer: