Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

fredag 13 november 2009

Första dagen i mitt nya liv.

Idag fick vi ett mycket glädjande besked på jobbet. PM5 kommer att få köra vidare även 2010. Detta var ett mycket roligt besked och jag gläds med alla killar och tjejer som jobbar där.

För egen del tar jag ett nytt steg i livet och går vidare från fabriken. Efter en hel del funderade har jag bestämt mig för att jag ska skaffa ett nytt jobb. Nu börjar jakten på intervjuer och företag som skulle vara intresserade av mina kunskaper och erfarenheter. Någon som har något tips eller jobb att erbjuda.

Inga kommentarer: