Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 11 juli 2011

Till Jennie

I veckan fick jag via Facebook ett offentligt påpekande om att jag var dålig på att uppdatera denna sida. Jag kan inte annat än att hålla med. Det senaste året har jag inte varit så aktiv med att uppdatera denna sida, det beror inte på att jag inte varit på äventyr för det har jag. Istället är det nog för att jag generellt spenderar mindre tid vid min dator nu än tidigare, och det går naturligtvis ut över min blogg. Men Jennie och alla andra jag lovar att göra mitt bästa för att bli bättre på det här med bloggande. Det är ju trots allt roligt för både mig och andra att samla minnen och händelser från mitt liv och mina äventyr här i vimlet.

1 kommentar:

Jennie sa...

Det är bara så kul att läsa vad alla har för sig, för min del behöver det inte vara äventyr, det vardagliga är också kul att läsa om, men jag vet, tiden räcker inte till, känn ingen personlig press från mig, hihi. Du läser väl i min blogg också? Synd att vi inte var hemma när ni hade vägarna förbi!