Dagens äventyr

Renovering pågår.

Om mig

Mitt foto
En skåne tjej som flyttade till Norrland 2005. Jag trivis här i norr där vi har både sommar och vinter att njuta av. Jag är en äventyrs tjej som gärna provar nya utmaningar. Ett av mina stora intressen är klättring. Under sommarhalvåret spenderar jag gärna mycket tid ute vid en solig klippa. Under den vita delen av åtet tar jag gärna med mig brädan och beger mig till något ställe där man kan kasta sig ut för backen.

måndag 26 maj 2008

Tillbaka på jobbet efter en lugn helg

Då var det måndag igen, men inte någon vanlig måndag. Det var första dagen på jobbet efter vår gemensamma dag. Och visst fanns det många kommentarer och dagens samtalsämne vid kaffebordet var helt klart fredagens övningar. Naturligtvis var det många intryck och delade meningar om vad det gav. Personligen hade jag dock mycket roligt.

I lördags fick jag för mig att åka till Ikea Jag vet inte om det var en helt god ide med tanke på att det var lönehelg och därmed mycket folk nere på Birsta. Kaoset började redan på parkeringen då killen i bilen framför mig i blikön gav mig dödande blickar för att jag inte vill backa så att han kunde köra in till en parkeringsficka han spanat in. Anledningen till detta var väl 2 om jag ska vara ärlig. 1 jag stod i en bilkö vilket betyder att det fanns bilar bakom inte så bra att backa då. Den andra var att jag också spanat in samma parkeringsficka. Men killen i bilen lyckades vända och ta parkeringsplatsen. Jag hittade dock en ny relativt snabbt. Mina inköp blev som planerat två garderober som nu står ihopbyggda i mitt sovrum. Naturligtvis fick jag med mig lite spontaninköp hem också.

Inga kommentarer: